DUPROMO
 
I dalje najtraženiji SUV na tržištu - Suzuki Vitara
  28/10/2019  

Snažnija inačica Suzukijevog kompaktnog crossovera s turbo benzincem od 140 KS vrlo je potentna i živahna s uvjerljivim voznim svojstvima, a kvalitetnija unutrašnjost s novom instrumentnom pločom, plus je više. Suzukijev kompaktni crossover Vitara i dalje je najpopularniji i najtraženiji automobil kod kupaca kojima je najvažniji odnos između uloženog i dobivenog, odnosno uvjerljivih voznih svojstava, kvalitete i povoljne cijene.

Promjena kod nove Vitare vidljiva je već izvana jer prednji dio izgleda agresivnije, dok su stražnja svjetla dobila LED tehnologiju. Za novi imidž najzaslužniji su kromirana, okomito postavljena, rebra maske i izraženiji prednji i stražnji branik.

Sa stražnje strane razlika je još uočljivija. Svjetla imaju drugačiji oblik i vodoravnu grafiku s tri vidljive crte. Malo su robusnija i ispupčenija na uglovima. Svjetlo za vožnju unatrag se nalazi ispod branika pa je sad, sa stražnjim svjetlom za maglu, smješteno na donjem braniku.

Unutrašnjost je puno kvalitetnija jer je tvrda plastika, otišla u povijesti. Vitara je konačno dobila mekanu plastiku armature i u sklopu s novim izgledom i bogatiji sadržaj instrumentne ploče. Osim novog dizajna instrumentne ploče i središnji informacijski zaslon je u boji koji pruža puno više informacija nego prije.

Benzinac obujma 1373 ccm s četiri cilindra iznenađujuće je dobar, vrlo potentan i živahan, bilo da se radi o vožnji u gradu ili na otvorenoj cesti. Na autocesti, hvata maksimalnih 200 km/h tako da s te strane nema prigovora. U zavojima se crossover odlično drži i nema pretjeranog naginjanja automobila visokog 161 centimetar. Inače, dimenzije nove Vitare se nisu mijenjale, zadržavši postojeće gabarite (4175 x 1775 x 1610 mm) uz međuosovinski razmak od 2500 milimetara. Obujam prtljažnika je ostao isti tako da mu je osnovni kapacitet 375 litara, a preklapanjem naslona stražnjih sjedala povećava se na 710 litara.

Premium (GL+) paket donosi priličnu količinu opreme. Tako u njoj dolazi već i tempomat (nije adaptivni osim kod modela s pogonom na sve kotače Allgrip) i limitator brzine, zatim daljinsko centralno zaključavanje, grijanje (tekstilnih) sjedala podesivih i po visini, Infotainment sustav sa 7-inčnim touch ekranom, kamera za vožnju unatrag, automatski klima-uređaj, sustav za nadzor tlaka u gumama, pomoć pri naglom kočenju, električno spuštanje prozora, električno podesivi grijani retrovizor, 12-voltna utičnica u prtljažniku, aluminijski naplatci… Iako Premium paket ne uključuje navigaciju, treba spomenuti da on ustvari sadrži pripremu za navigaciju.


sponzorirani članak
     
MULTIMEDIJA

   
 
   
print / e-mail